Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /pub/templates/szablon/functions.php on line 177

BLOK:

  • * Różne gładkości powierzchni cylindrów dla wolno ssących i doładowanych.
  • * Przeróbki bloków aluminiowych - wymiana tulei cylindra na tzw. mokre, firmy Darton (Honda, Subaru, Corvette).
  • * Honowanie bloków i cylindrów z płytą.
  • * Dodatkowe otwory do studzenia denka tłoka.
  • * Przeróbka bloku ze śrub na szpilki (Subaru).
  • * Przeniesienie panewek oporowych ze starego typu na nowy i odwrotnie(Subaru).
  • * Nacinanie kanałów pod oringi uszczelki w głowicy lub w bloku dla dokładniejszego uszczelnienia silników mocno doładowanych.

WAŁY KORBOWODOWE:

  • * Wyważanie rzędowych i widlastych oddzielnie i w zestawie z kołem zamachowym, dociskiem, piastą i tłumikiem drgań.
  • * Wyważanie widlastych (od 30% - do 70%).
  • * Wyważanie wałów motocyklowych (specjalizacja Harley).
  • * Wyważanie i przeróbka kół zamachowych.
  • * Wyważanie korbowodów i kompletowanie zestawów w zależności od odległości między osiami główki korbowodu i stopy.

GŁOWICA:

  • Komputerowe Badanie Przepływu jedyną w Polsce maszyną renomowanej firmy SuperFlow!!!
  • * Szlifowanie zaworów na dwa kąty.
  • * Powiększanie i profilowanie kanałów ssących i wydechowych.
  • * Możliwość ustawienia przylgni (zawór do gniazda) w dowolnym miejscu.
  • * Owalność gniazda (w zależności od twardości gniazda) 0,00 - 0,010
  • * Owalność zaworu 0,00 - 0,005 * Fazowanie prowadnic