Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in
/pub/templates/szablon/functions.php on line
177
BLOK:
- * Różne gładkości powierzchni cylindrów dla wolno ssących i doładowanych.
- * Przeróbki bloków aluminiowych - wymiana tulei cylindra na tzw. mokre, firmy Darton (Honda, Subaru, Corvette).
- * Honowanie bloków i cylindrów z płytą.
- * Dodatkowe otwory do studzenia denka tłoka.
- * Przeróbka bloku ze śrub na szpilki (Subaru).
- * Przeniesienie panewek oporowych ze starego typu na nowy i odwrotnie(Subaru).
- * Nacinanie kanałów pod oringi uszczelki w głowicy lub w bloku dla dokładniejszego uszczelnienia silników mocno doładowanych.
WAŁY KORBOWODOWE:
- * Wyważanie rzędowych i widlastych oddzielnie i w zestawie z kołem zamachowym, dociskiem, piastą i tłumikiem drgań.
- * Wyważanie widlastych (od 30% - do 70%).
- * Wyważanie wałów motocyklowych (specjalizacja Harley).
- * Wyważanie i przeróbka kół zamachowych.
- * Wyważanie korbowodów i kompletowanie zestawów w zależności od odległości między osiami główki korbowodu i stopy.
GŁOWICA:
- * Komputerowe Badanie Przepływu jedyną w Polsce maszyną renomowanej firmy SuperFlow!!!
- * Szlifowanie zaworów na dwa kąty.
- * Powiększanie i profilowanie kanałów ssących i wydechowych.
- * Możliwość ustawienia przylgni (zawór do gniazda) w dowolnym miejscu.
- * Owalność gniazda (w zależności od twardości gniazda) 0,00 - 0,010
- * Owalność zaworu 0,00 - 0,005 * Fazowanie prowadnic